Programación 2019 | Santa Mònica (Barcelona)|

RIDE – Aproximació. Carine Gualdaroni – Cie Juste Après

15.11.2019 | 18.00 | Santa Mònica (Barcelona) | Gratuito |

Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en CAT.

Pols de colors, argila, tobogans de fusta i un paisatge imaginari fet de figuretes de fang són el punt de partida de «RIDE», nova proposta escènica de la companyia francesa Juste Après. Un recorregut poètic, delicat i ple de màgia sobre la relació entre els traços, els recorreguts i els rostres. De la mà d’una de les companyies més interessants del panorama internacional.

A partir de la doble significació de ride (en francès, arruga, en anglès, trajecte), la companyia francesa planteja un viatge a la poètica de les traces sobre els rostres i els cossos. Mostra del procés de treball i col·loqui posterior amb Cesc Martínez.

Projecte en residència a IF Barcelona, en coproducció amb TJP – Centre Dramatique National d’Alsace Strasbourg, La Nef de Pantin i Le Tas de Sable d’Amiens.

Per a tots els públics, especialment per a nens i nenes partir de 2 anys

www.ciejusteapres.com

15.11.2019
18.00h
Arts Santa Mònica
RIDE – aproximació
Gratuït

Cie Juste Après (França)

Concepció, direcció i construcció de titelles: Carine Gualdaroni
Interpretació: Alice Masson
Música: Jérémie Bernard
Llums: Charlotte Gaudelus
Manipulació d’ombres i direcció general: Baptiste Douaud
Mirada externa coreogràfica: Tatanka Gombaud
Escenografia: Olivier Thomas
Vestuari: Annabel Locks
Producció: Antoine Derlon

Carine Gualdaroni

Diplomada en escultura a l’ENSAAMA Oliver de Serres (París), esdevé escenògrafa assistent de la companyia Serge Noyelle entre 2004 i 2007. Posteriorment, continua la seva formació al Laboratoire d’Etude du Mouvement (escola Jacques Lecoq). S’incorpora al Théâtre du Mouvement el 2008 i segueix la formació Le corps en scène, abans de formar-se a l’ESNAM (Escola Supérieure Nationale des Arts de la Marionette), en la qual es diploma el 2011.

Ha col·laborat en la construcció de marionetes i titelles amb Pascale Blaison, amb Les Anges au Plafond per la peça Les Mains de Camille (2012). Ha estat assistent de Claire Heggen – Théâtre du Mouvement per la creació del solo Ombre Claire. Ha estat intèrpret a Action, de Renaud Herbin – TJP d’Estrasburg (des de 2013), Le Retour de Garance d’Aurélie Morin – Le Théâtre de Nuit (des de 2014), La soustraction des particules, d’Olivier Thomas – cie. Le Bruit des Nuages, Je te Regarde / Ich Schau Dich An de Jarg Pataki. Forma part de l’equip pedagògic del Théâtre du Mouvement.

Juntament amb Antoine Derlon, forma el 2012 la companyia Justè Après, amb la qual ha presentat les seves creacions al Théâtre de Châtillon, al TJP d’Estrasburg, al Festival MIMA, al Festival Mondial des Théâtres de Marionnette de Charleville-Mézières, Festival Djaram’arts de Dakar, La Nef de Pantin, etcètera.

Alice Masson

Ballarina i coreògrafa, es forma al Centre Coreogràfic Nacional de Rillieux-la-Pape dirigit per Maguy Marin, seguint-hi la formació “De l’intèrpret a l’autor”. Treballa igualment seguint la formació Coline a Istres, al costat de coreògrafs com Mathilde Monnier, Edmond Russo i Shlomi Tuizer, Emmanuel Gat o Lise Estaras dels Ballets C de la B. Posteriorment cursa el Màster de crítica de la dansa a la Universitat París 8 i a la Universitat d’Estocolm. Des d’aleshores, treballa habitualment d’intèrpret a companyies com Ma’ / Marion Alzieu, Compagnie Succursale 101, Compagnie Pseudonymo o, juntament amb Carine Gualdaroni.