Imatge de 'Thauma', cia. La Mula. Foto: @lauravanseveren

Programació 2025

A MANS LLIURES, de Toni Rumbau

Amb la peça A Mans Lliures, Toni Rumbau culmina la seva Trilogia de les Mans, iniciada amb A Dues Mans (1987) i continuada amb A Mans Plenes (2009).
Es tracta d’un espectacle solista d’ombres i titelles que neix del diàleg amb les dues obres precedents, que travessa i reformula per concloure el cicle amb una mirada renovada.
Una síntesi final que integra els continguts de tota la trilogia.
Amb aquesta nova producció, el titellaire i escriptor celebra cinquanta anys de trajectòria.

Toni Rumbau és titellaire i escriptor, fundador de la històrica companyia La Fanfarra de Barcelona (1976-2015), del Teatre Malic (1984-2002), del Festival d’Òpera de Butxaca i Noves Creacions (1993) i de les revistes digitals Putxinelli.cat i Titeresante.es.
Amb els seus espectacles ha recorregut mig món.
És autor de novel·les i assaigs, així com de l’òpera Euridice i els Titelles de Caront, creada amb Joan Albert Amargós.
També va ser comissari de l’exposició Figures del Desdoblament (2015) i fundador del festival IF Barcelona.

Idea i interpretació: Toni Rumbau
Direcció: Eudald Ferré
Ajudant de direcció: Rebecca Simpson
Titelles: Mariona Masgrau, Eudald Ferré
Escenografia: Toni Rumbau, Eudald Ferré, José Menchero
Ombres: Toni Rumbau
Col·laboració en ombres: Mercè Framis
Vestuari titelles: Pamen Ruiz Montserrat
Il·luminació: Toni Rumbau, José Menchero, Eudald Ferré
Assistència tècnica llum ciclorama: Josep Alerm
Música: Octavi Rumbau Masgrau
Fotografies: Jesús Atienza
Disseny i realització gràfica: Francesc Villena – Argra Trading SL