Imatge de 'Thauma', cia. La Mula. Foto: @lauravanseveren

Programació 2025 | Centre de les Arts Lliures - Fundació Joan Brossa (Barcelona)|

SAETA, de Javier Aranda / Objectes Perduts (programació expandida IF Barcelona)

30 abril al 3 maig i del 7 al 10 maig | 19:30 h (12 h diumenge) | Centre de les Arts Lliures - Fundació Joan Brossa (Barcelona) | Compra entrades |

Sona una saeta, sobre l’escena jeu una corona de flors blanques, algú apareix portant un taüt i se sent la veu d’un esperit… Tot s’ensorra, res no és el que sembla en aquesta tragèdia còmica.

El joc del teatre ens permet ser allò que no som, habitar llocs i temps desconeguts, i viure experiències al marge de la nostra realitat. Perquè això es pugui produir, cal dedicar-se a enderrocar els nostres límits, deixar-nos arrossegar pel corrent del joc escènic i fluir-hi fins al seu tràgic final.

En un homenatge al teatre en les seves diferents formes, aquesta obra reflexiona sobre el rol de l’actor, el sentit profund del seu ofici, l’essència del teatre i sobre com el teatre s’entrellaça amb la vida mateixa. Els personatges existeixen únicament allà, en aquell espai i en aquell moment; i, així com l’actor dona vida als personatges, és d’ells mateixos de qui depèn l’obra, en un recordatori etern de la interdependència entre creador, creació i l’acte viu del teatre.

[Espectacle dins del programa ‘Objectes Perduts’ – programació continuada d’IF Barcelona, amb el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa com a principal aliada i activitats també en altres espais col·laboradors]

Autoria i direcció: Javier Aranda Gracia
Intèrpret: Javier Aranda Gracia
Vestuari: Javier Aranda Gracia i Pilar Gracia